IT Solutions B.V.

Calamiteitenservice: +31(0)599-648320

Een Document management systeem helpt u de wildgroei van verschillende (online) opslagmogelijkheden tegen te gaan en zorgt ervoor dat alle documenten overal bereikbaar zijn op een beheerbare en centrale plek. Dit maakt het delen van kennis en informatie, het beschermen van gevoelige informatie en het beheren van verschillende versies inzichtelijk en gestructureerd.

Hoe werkt het?

U kunt zelf bepalen wie u waartoe toegang verleend en lees- en of bewerkingsrechten instellen per groep of zelfs per medewerker. Met de krachtige zoekmachine die alle tekst doorzoekt kunt u gemakkelijk dat ene kwartaal-
verslag weer vinden met slechts één of twee kernwoorden.

Collega’s kunnen aanvullingen en opmerkingen plaatsen bij documenten, die beheerders vervolgens zowel on- als offline kunnen verwerken in een volgende versie. Voorgaande versies blijven bewaard en inzichtelijk. Er is een duidelijke scheiding tussen uw eigen en de gedeelde bestanden.

Onze consultants helpen u met het opzetten van de DMS; zij zullen u ondersteunen en adviseren in het opzetten van de beveiligingslagen, de rechten die u toe kan kennen aan medewerkers, het opzetten van een functionele mappen-
structuur en geven u training in hoe u het meeste uit uw DMS kan halen.

 

Voordelen

  • Een overzichtelijke en toegankelijke plek voor al uw documenten
  • Elk document gemakkelijk vinden met behulp van de OCR zoekmachine
  • Zelf rollen toekennen en rechten bepalen
  • Onderweg al uw documenten binnen handbereik
  • Online editing van documenten
  • Taken aanmaken en toekennen
  • Workflows instellen

© JPB Groep B.V. 2023